
Спеціальність ‒ 014 «Середня освіта. Інформатика» (галузь знань – 01 освіта)
Професія вчителя одна з найбільш шанованих, почесних та важливих професій. Можна сміло стверджувати, що вчитель створює майбутнє країни. Адже від його праці багато в чому залежить рівень розвитку знань молодого покоління, його переконання, світогляд, моральні якості.
Нині в основу концепції підготовки вчителів інформатики покладені інші цілі і завдання навчання інформатики, ніж ті, які декларувалися раніше - загальна комп'ютерна грамотність. Підготовка професійно-педагогічної діяльності учителя-фахівця буде спрямована на розвиток знань та вмінь, які будуть використані для навчання і виховання учнів як суб'єктів освітнього процесу засобами предмета "Інформатика", а також впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій у навчання та управління освітою. Виходячи з цього до підготовки фахівців у галузі освітньої інформатики буде запропоновано:
- 
		освоєння діяльності за допомогою традиційних інструментальних програмних засобів (текстового редактора, графічного редактора, табличного процесора, бази даних); 
- 
		ознайомлення з парадигмами дескриптивного і функціонального програмування (мовами Пролог, Lisp та ін.); 
- 
		освоєння парадигми структурного програмування (мовою Delphi і C) з використанням структур даних, ознайомлення з основами об'єктно-орієнтованого програмування; 
- 
		освоєння парадигми об'єктно-орієнтованого і візуального програмування; ознайомлення з архітектурою й основними напрямками розвитку мікропроцесорної техніки; 
- 
		вивчення основних методів математичного моделювання (неперервних дескриптивних моделей у фізиці і біології, методів дослідження операцій); 
- 
		вивчення розділів дискретної математики, що складають зміст теоретичних основ інформатики (теорії графів, дискретної оптимізації, теорії алгоритмів з погляду абстрактних автоматів і рекурсивних функцій): 
- огляд методів використання комп'ютерів у навчанні (психолого- педагогічних теорій комп'ютерно-орієнтованого навчання, проектування, розробки та оцінювання навчальних програм, концепцій навчальних середовищ та мультимедіа в навчанні;
- 
		ознайомлення з банками даних, що забезпечують доступ до інформації через глобальні комп'ютерні мережі; 
- 
		ознайомлення з можливостями використання глобальних комп'ютерних мереж через телекомунікаційні проекти з використанням електронної; 
- 
		ознайомлення з можливостями використання глобальних комп'ютерних мереж шляхом використання WWW-серверів для пошуку потрібної інформації та створення веб-квестів з конкретної проблеми, що розв'язується самостійно. 
Здобуті знання та вміння дають змогу працювати на посадах:
- 
		вчитель середнього навчального закладу 
- 
		вчитель спеціалізованих навчальних закладів 
- 
		асистент вчителя 
- 
		фахівець з інформаційних технологій 
- 
		фахівець з розроблення комп’ютерних програм 
- 
		технік-програміст 
- 
		контролер роботів 
Під час навчання в університеті можна здобути ступінь бакалавра та ступінь магістра.

