Аналіз проблем методології та логіки наукового педагогічного дослідження відбувався на науковому семінарі кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики. У сучасних соціально-економічних умовах спостерігається підвищення інтересу до наукового дослідження, проте прагнення до науково-дослідної діяльності дедалі частіше наштовхується на недостатнє оволодіння дослідниками системою методологічних і методичних знань. Цей факт істотно знижує якість здійснення науково-дослідницької діяльності, не дозволяючи її виконавцям повною мірою реалізовувати свої потенційні творчі можливості. Сучасний вчений, фахівець у різних конкретних науках повинен знати й розуміти загальні особливості науки як форми діяльності та знання, а також природу і специфіку наукового знання. Для сучасних науковців-дослідників дуже важливо не тільки добре знати основні положення, які характеризують наукову роботу, а й мати стійкі знання про методологію та методику наукової творчості, оскільки, як свідчить сучасна наукова практика, у дослідників найбільше питань виникає саме цього характеру. Саме ці питання фахово і ґрунтовно розкрив професор Володимир Руденко, доктор педагогічних наук, член спеціалізованих вчених рад, який займається проблемами застосування математико-статистичних методів у психолого-педагогічних дослідженнях.
Спікер зосередив увагу учасників семінару на основних поняттях методології проектування наукового дослідження; відборі методів дослідження; кількісних та якісних методів дослідження в освіті; методів математичної статистики; вимогах до результатів досліджень в галузі освіти.
Запис семінару доступний зареєстрованим учасникам і впевнені, що буде використовуватись нашими викладачами та здобувачами усіх освітніх ступенів при організації наукового дослідження.