12 вересня 2023 року на платформі Google Meet Юзик Ольгою Протасіївною, д.пед.н., професором кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики було проведено відкрите заняття на тему «Педагогічне тестування та сучасні комп’ютерні системи тестування знань» з навчальної дисципліни «Конструювання тестів та комп’ютерні технології в тестуванні» для студентів груп І-31 та І-21 ск.т.
Ольга Протасіївна на науковому рівні, доступно, використовуючи зв'язок навчання з життям та майбутньою професійною діяльністю здобувачів освіти пояснила про важливість запровадження тестових технологій у контрольно-оцінювальну діяльність учителя, що сприяє переходу від порівняння навчальних досягнень учнів за суб’єктивними мірилами того, хто перевіряє, до об’єктивного вимірювання освітніх результатів, тобто кількісного співвіднесення певних властивостей учня, набутих унаслідок навчання, з еталоном, який узято за одиницю виміру. У процесі педагогічного вимірювання такими властивостями можуть бути знання, вміння, компетентності, здібності тощо, а оцінювальним еталоном контрольні завдання, що відображають певний елемент зміст освіти. Найадекватнішою процедурою такого порівняння є педагогічне тестування, яке останнім часом набуває дедалі більшого поширення в контрольно-оцінювальній діяльності вчителя. Студенти взнали про те, що розроблення процедури педагогічного вимірювання передбачає відповідь на три запитання: з якою метою вимірюємо (навіщо?). Що саме підлягає оцінюванню (що?) За допомогою чого можна це виміряти? (чим?). Засобами педагогічного вимірювання є: тест та тестове завдання. Інструментами для оцінювання є набір тестових методик з поточного і рубіжного контролю, тести компетентнісного спрямування, кейс-вимірники.
Засвоєнню змісту навчального матеріалу та глибокому розумінню студентами важливості знань з конструювання тестів та комп’ютерних технологій в тестуванні сприяло вміле використання викладачем методів, спрямованих на реалізацію принципу активності навчання (проблемні питання, евристичні бесіди, виконання пошукових індивідуальних завдань) та мультимедійної презентації. Застосовувані методи і прийоми дали можливість студентам робити висновки, узагальнення, розуміти і правильно навчальний матеріал.
Студенти по завершенню лекції поділилися своїми думками про заняття : «Моє перше враження від лекції було чудовим, я зацікавилася з перших хвилин. Методика викладання мені сподобалася. Подання інформації у вигляді презентації, це дуже зручно, чим читати монотонний текст у вордівському документі», «Заняття виявилося доволі цікавим та простим у розумінні. Виготовити тести не так то й просто, й навіть в цьому є свої певні правила. Загалом дізналася достатньо нової інформації».