Завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор Ігор Войтович 21 грудня 2023 року взяв участь в обговоренні звіту директорки Центрального інституту післядипломної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України, докторки педагогічних наук, професорки Тамари Михайлівни Сорочан «Про дослідження проблеми трансформації професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритого університету післядипломної освіти НАПН України».
Відзначено понад 20-річну співпрацю із НАПН та її інституціями. Зокрема, з колективом Університету менеджменту освіти нас поєднують спільні завдання формування інноваційного середовища підготовки фахівців; професійний та особистісний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників, державних службовців, освітніх менеджерів в системі формальної та неформальної освіти, створення системи мотивації їхнього особистісного й професійного розвитку. Це вдається реалізувати завдяки створенню людиноцентрованого освітнього середовища з різними моделями і формами навчання за рахунок:
· інтеграції технологій аудиторного та дистанційного навчання;
· спільного використання даних;
· персоналізації та адаптації освітнього середовища студентів та слухачів;
· ефективній онлайн-взаємодії учасників освітнього процесу.
Вперше в Україні саме в Університеті менеджменту освіти запропоновано унікальну освітню модель self-blended, яка ґрунтується на основі взаємного доповнення технологій традиційного, електронного, дистанційного й мобільного навчання як в межах курсового, так і міжкурсового періодів.
Вдячні за можливість стати викладачами «Українського відкритого університету післядипломної освіти» на спеціальній вебплатформі «Система управління навчанням дорослих». Вбачаємо в цій розробці значні перспективи для розвитку освіти дорослих.
І звичайно ж, хотілося б відзначити ще один інноваційний напрям роботи Університету менеджменту освіти – це створення когнітивних цифрових двійників, які моделюють окремих споживачів освітніх послуг, професорсько-викладацький склад, дають змогу університету робити стратегічний вибір та готувати нові бізнес-моделі. Оскільки ця технологія продовжує розвиватися та набувати все більшого поширення, цифрові двійники стануть цінним надбанням як для громад, так і для освіти у майбутньому.
З огляду на перспективність доробку колективу Університету менеджменту освіти хотіли б запропонувати для поглиблення нашої співпраці у сфері розвитку освіти відкрити спільну науково-дослідну лабораторію з проблем цифровізації управління освітою на базі нашого університету на умовах самофінансування.
Президія НАПН України на чолі з її президентом академіком Василем Григоровичем Кременем позитивно сприйняла пропозицію про подальшу співпрацю, висловила щиру подяку та вітання колективу нашого університету із Різдвяними святами.